AUSTRALIJSKI CERTYFIKAT TRENERA III i IV STOPNIA


CERTIFIKOWANY INSTRUKTOR REKREACJI


CERTIFIKOWANY DIETETYK I i II STOPNIA W ODCHUDZANIU

Wake up. Work out. Win. REPEAT.

Anna Uznańska

trener personalny

Jestem absolwentką Australian Sport&Fitness oraz TAFE w Australii, gdzie zdobywałam wiedzę i umiejętności od najlepszych nauczycieli w dziedzinie wellness. Jestem trenerem od 8 lat, moja pasja pchnęła mnie do podróży i rozwoju na większą skalę, miałam przyjemność uczestniczyć w zajęciach fitness szkoły Less Mills w Nowej Zelandii. Nie mogło zabraknąć mnie w Nowym Yorku, gdzie poszerzyłam zakres umiejętności o pracę z ludźmi o wyjątkowych schorzeniach, a mających na celu utratę wagi. Wieloletnie trenowanie wykreowało we mnie silne wartości motywacyjne, a moja ambicja kreatywność i otwarty umysł dają mi siłę by tworzyć dla Ciebie sukces, bo:

Twój sukces jest moim sukcesem

TreningPersonalny

to najlepsza i bezpieczna droga aby osiągnąć zamierzony cel

Aktywność ruchowa

Aktywność ruchowa jest jednym z podstawowych czynników obok prawidłowego odżywiania warunkujących zdrowie człowieka.

Hipokinezja

Hipokinezja czyli niedostatek ruchu i wysiłku fizycznego. Ma negatywny wpływ na zdrowie osobnicze i społeczne. Polega na dysproporcji pomiędzy zwiększającym się obciążeniem układu nerwowego, a zmniejszającym się obciążeniem układu ruchowego.

Brak ruchu

Brak lub niedostatek ruchu powoduje osłabienie całego organizmu. Prowadzi to do zaburzeń układu krążenia, układu trawiennego, autonomicznego oraz psychonerwowego.

Bezczynność ruchowa

Długotrwała bezczynność ruchowa prowadzi do upośledzenia pracy mięśnia sercowego, obniżenia wydolności fizycznej, aktywności enzymatycznej, odwapnienia i zaniku mięśni. Wraz z osłabieniem mięśni wiążą się zaburzenia postawy. Osłabione mięśnie posturalne nie są w stanie utrzymać prawidłowej postawy ciała.

Z niedostatku ruchu rozwija się:

-zaburzenia regulacyjne układu krążenia
- niewydolność wieńcowa
- otyłość
- depresja
- nadciśnienie
- miażdżyca
- wady postawy

Jak zapobiegać ?

Aby zapobiegać powstaniu powyższych chorób, powinniśmy szukać aktywności w codziennym życiu. Przy obecnym trybie życia, gdzie do pracy podjeżdżamy samochodem, autobusem lub tramwajem, godzinami siedzimy za biurkiem lub przed komputerem, hipokinezja uznana została za zjawisko cywilizacyjne. Według Światowej Organizacji Zdrowia hipokinezja jest obecnie, bezpośrednio i pośrednio, główną przyczyną zgonów (zapaść, choroba wieńcowa serca) zwłaszcza w krajach rozwiniętych.

Rodzaje treningów

Trening motoryczny

Kondycyjne doskonalenie ciała w siłę, szybkość, zwinność i koordynacje. Jeśli uprawiasz sport zawodowo lub rekreacyjnie, na pewno chcesz być jeszcze lepszy, dlatego właśnie specyficzny trening pozwala uzyskać lepsze efekty w danej dziedzinie sportowej. Dobrze wiesz, jak bardzo ważnym aspektem jest progres i unikanie kontuzji.

  • - Analiza testów
  • - Trening cech motorycznych
  • - Periodyzacja przygotowania sportowego
  • - Przygotowanie planu treningowego
  • - Konsultacje

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny polega na budowaniu fundamentu ciała, czyli mięśni posturalnych. Trening ten zwiększa zakres ruchu w stawach i rozciąga przykurczone mięśnie. Ćwiczenia w wielu płaszczyznach przy współpracy mięśni głębokich, poprawiają zdolności motoryczne całego ciała.

  • - Analiza zakresu ruchu
  • - Odnajdywanie słabych ogniw
  • - Redukcja ryzyka wystąpienia kontuzji
  • - Poprawienie mobilności ciała

Trening w domu

Trening w domu to świetna alternatywa dla osób, które pragną rozpocząć trening niekoniecznie pośród tłumu ludzi, a mają problemy w zmobilizowaniu się do wyjścia na siłownię.

Trening w plenerze

Trening w plenerze to pomysł dla osób chcących urozmaicić program treningowy. Jeśli tylko pogoda sprzyja zachęcam do próby podjęcia ćwiczeń w terenie.

Today's to Do:
Eat, Workout, Be Awesome.

Odżywianie

Porada dietetyczna obejmuje dokładny wywiad żywieniowy jadłospis i sposób żywienia. Prowadzę trening w kuchni, uczę jak szybko i sprawnie przygotować pyszne, zdrowe i wartościowe dania.


Konsultacje
w domu klienta


Zakupy
dietetyczne


Trening
gotowania

You don't have to be great to start
But you have to start to be great.

Opinie klientów z którymi miałam przyjemność pracować

“...Moja waga zaczęła systematycznie spadać, po dwunastu tygodniach, straciłem 12kg! z brzucha i wyprostowała mi się sylwetka. Jestem innym człowiekiem!”

Krzysztof

Analityk finansowy

“...Treningi z Anią są zawsze ciekawe, zaskakujące i nigdy nudne. Ćwiczenia z Anią są efektywne a przede wszystkim bezpieczne. Moja trenerka jest zawsze w 100% przygotowana do treningu...”

Beata

Farmaceuta

“...Nigdy przedtem nie trenowałem. W moim wieku i z moją przypadłością myslałem, że już nic nie da się zrobić. Tymczasem Ania po dwunastu treningach zmieniła moją postawę korygując zaokrąglone plecy...”

Waldemar

Przedsiębiorca

“...She carefully tested my physical ability. Anna provided me with a diet and trainng routine. My energy level is double what it was, and I am truly grateful to have met her...”

Michael

from NY

Kontakt

Nie czekaj, skontaktuj się ze mną.

Wykonanie: sppartner.pl